نوشته شده توسط : محسن

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است پس چرا به جای فکر کردن به آنتی ویروس های سنگین که ویندوز را کند می کنند به دنبال یک راه پیشگیری ساده نباشیم؟ یکی شایع ترین راه های نفوذ ویروس به رایانه که این روز ها بسیار در بین کامپیوتر های ایرانی نیز دیده می شود انتقال ویروس از طریق درایو های USB مانند کول دیسک هاست. سایت دانلود رایگان نرم افزار همیشه راه حلی ساده را برای کاربران خود پیشنهاد داده و این بار نرم افزاری را معرفی کرده که کامپیوتر شما را در برابر اجرای اتوماتیک و منتقل شدن ویروس به صورت اتوماتیک از حافظه فلش و دیسک نوری واکسینه می کند.

نرم افزار رایگان Panda USB Vaccine به کاربران این امکان را می دهد تا رایانه شخصی خودشان را در برابر ویروس های احتمالی واکسینه کنند به این صورت که از اجرای اتوماتیک از درایو یو اس بی، سی دی و دی وی دی جلوگیری می گیرد و اجازه اجرای هیچ برنامه ای را از طرف آن ها به صورت خودکار نمی دهد. این یکی از ویژگی های واقعا مفید در ویندوز به شمار می رود زیرا هیچ راه ساده و کاربر پسند برای غیر فعال کردن کامل اجرای اتوماتیک در ویندوز وجود ندارد.
سیستم عامل ویندوز مایکروسافت برای اجرای اتوماتیک فایل در درایور های قابل حمل از AUTORUN.INF استفاده می کند تا بداند که باید کدام برنامه را در زمان اتصال دستگاه ذخیره سازی خارجی از جمله درایو USB یا CD/DVD اجرا کند. در واقع AUTORUN.INF یک فایل پیکر بندی شده است که معمولا در دایرکتوری اصلی رسانه های جدا شدنی قرار می گیرد و در میان فایل های موجود به آیکنی که نماد مربوط به درایو قابل جابجایی یا حجم آن می باشد اشاره می کند و توضیحاتی در مورد محتویات آن و همچنین امکان تعریف یک برنامه که باید به صورت خودکار در زمان اتصال حافظه قابل حمل اجرا شود می باشد.

مشکل این است که این ویژگی با اینکه به طور گسترده در جامعه امنیت مورد نقد قرار می گیرد، توسط بدافزار ها به منظور منتشر کردن آلودگی ویروسی به سرعت اتصال یک درایو به کامپیوتر استفاده می شود. بدافزار ها به این صورت منتشر می شوند که با دستکاری کردن فایل AUTORUN.INF به محض اتصال یک درایو خارجی، ویندوز به صورت اتوماتیک آن را اجرا کرده و ویروس خود را به طور مخفی کپی می کند. تازه ترین نمونه ویروس ها W32/Sality، W32/Virutas و کرم W32/Conficker که به اصطلاح ما ویروس های اتوران نامیده می شوند علاوه بر انتشار از طریق شبکه اینترنت با درایو های USB هم جا به جا می شوند.
با توجه به میزان زیادی از مشکلات که بدافزار ها از طریق اتوران ویندوز به وجود آورده اند، شرکت پاندا واسکن رایگانی را برای جامعه کاربران ایجاد کرده است. نرم افزار رایگان Panda USB Vaccine به معنای واکسن USB که به آن آنتی ویروس اتوران نیز می توان گفت، برای تک تک درایور های USB نیز به کار می رود تا امکان AUTORUN.INF آن ها را به طور کلی غیر فعال کند و از گسترش بدافزار ها و گسترش خرابی جلوگیری کند. وقتی با این نرم افزار یک درایو یو اس بی را واکسن می زنید دیگر به طور داثم تا زمانی که آن را فرمت نکرده باشید تمام AUTORUN.INF بلاک خواهد شد و خواندن، ایجاد و پاک شدن این بافت از حافظه، دیگر امکان پذیر نخواهد بود. همچنین ویندوز شما را واکسینه می کند تا از اجرای هر گونه فایل مخرب به صورت اتوماتیک که ممکن است در درایو USB ذخیره شده باشد جلوگیری کند. واکسن یو اس بی شرکت پاندا در حال حاضر به خوبی بر روی درایو USB با فرمت FAT و FAT32 کار می کند.

Panda USB Vaccine 1.0.1.4 - واکسینه کردن یو اس بی کامپیوتر

دانلوددانلود رایگان نرم افزار واکسن کامپیوتر (حجم : 1 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 100
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

به طور حتم یکی از مهمترین مواردی که همیشه در زمینه سیستم های کامپیوتری مورد توجه قرار می گیرد، حفظ امنیت اطلاعات شخصی می باشد. و بسیار هم در این زمینه فعالیت می شود و نرم افزار ها و تکنولوژی های بسیاری تولید شده اند.

Ashampoo Magical Security 2 نیز یکی از این نرم افزارهای قدرتمند و محبوب جهت رمزگزاری حرفه ای بر روی فایل ها که به نحوی از فایل های محرمانه شما محافظت می نماید که در برابر هر ویروسی، تروجانی و حتی حملات هکرها در امنیت کامل باشد و اطلاعات دزدیده نشوند. طرز استفاده از این محصول شرکت Ashampoo بسیار آسان می باشد، به این صورت که شما با انتخاب فایل های مورد نظر و راست کلیک بر روی آنها و انتخاب گزینه Encrypt or Decrypt این امکان را دارید تا بر روی آنها رمزگذاری کنید تا هیچکس دیگری جز شما قادر به استفاده از آنها نباشد. برنامه در رمزی کردن فایل ها بسیار حساس است، به طور مثال به جای نوشته ها یا اعداد بطور حرفه ای مخلوطی از کاراکترها را جایگزین می نماید که هیچ نرم افزار دیگری جز خود برنامه توانایی خواندن از آن را نداشته باشد. در کل برنامه از الگوریتم ها و روش های بسیار پیشرفته همانند AES encryption بهره میبرد که هیچگاه امکان کرک یا پچ آن توسط دیگران امکانپذیر نخواهد بود.

قابلیت مهم و کاربردی دیگر نرم افزار توانایی آن در ساخت پکیج های EXE از فایل ها می باشد، به نحوی که می توان بر روی فایل اجرایی ساخته شده پسورد قرار داد و آن را در قالب یک فایل یکتا ( که البته محتویات آن فایل های مورد نظر شما می باشد ) توسط رایت بر روی CD یا DVD و همچنین از طریق ایمیل آن را برای دوستان خود ارسال نمایید که باید توجه نمایید برای استفاده از فایل ها، دوست شما حتما باید رمز عبور را داشته باشد.

همچنین فایل های رمز شده بدون هیچگونه مشکلی دوباره قابل خوندن هستند و با اطمینان کامل قابل رمزگشایی توسط Ashampoo Magical Security می باشند. پس هم اکنون این نرم افزار امنیتی را بصورت رایگان از سایت دانلود رایگان دریافت نمایید تا دیگر خیالتان از امنیت فایل های شخصی تان که ممکن است شامل هر چیزی مانند عکس و فیلم، پروژه، کد، شماره و .. باشد، راحت باشد.

Ashampoo Magical Security 2.02 - رمزگزاری حرفه ای بر روی فایل ها

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Magical Security

  • رمزگشایی و رمزگذاری فایل های انتخاب شده تنها با یک کلیک موس
  • قابلیت شخصی سازی فایل ها بصورت کامل
  • یکپارچه سازی نرم افزار با ویندوز اکسپلورر بدون هیچ مشکلی
  • بهره گیری نرم افزار از آخرین تکنولوژی های رمزگذاری
  • قابلیت رایت اطلاعات محافظت شده بر روی CD/DVD
  • قابلیت رمزگذاری و رایت اطلاعات فقط در یک مرحله
  • قابلیت ساخت آرشیو امن از اطلاعات با پسوند EXE
  • قابلیت فشرده سازی فایل های رمز شده
  • فایل منیجر داخلی در نرم افزار برای راحتر شدن کار با نرم افزار
  • قابلیت ارسال فایل ها از طریق ایمیل توسط نرم افزار
  • سازگاری کامل با تمامی نسخه های ویندوز

دانلوددانلود رایگان نرم افزار رمزگزاری روی فایل ها (حجم : 11.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 751
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

يک برنامه ي امنيتي براي فايل ها مي باشد که مي تواند به سرعت بر روي فايل هاي شما پسوورد گذاشته، قفل کند، مخفي کند و فايل، فولدر، درايو، تصاوير و سند ها را در چند ثانيه پنهان کند. فايل هايي که توسط اين نرم افزار محافظت مي شوند مخفي، غير قابل پاک کردن و غير قابل دسترسي با امنيت بالا مي باشند.قفل گذاری
شما با داشتن اين نرم افزار فوق العاده قادر خواهيد بود فايل هاي خود را از کودکان، دوستان، همکاران مخفي کنيد و در مقابل کرم ها، ويروس ها و تروجان ها محافظت کنيد، همچنين با اين نرم افزار قادر خواهید بود فايل هاي خود را از دست کامپيوتر هاي تحت شبکه، کاربران متصل به شما و حتي هکر ها محفوظ بداريد.يکي از قابليت هاي مهم اين نرم افزار محافظت فايل هاي ذخيره شده در USB Flash Drives (حافظه فلش), Memory Sticks , CD-RW, floppies و notebooks مي باشد، در این صورت فایل های شما در هيچ کامپيوتري قابل اجرا نمی باشند. نرم افزار Folder Lock قادر است فايل ها را در ويندوز، داس، و حتي Safe Modes (حالت امن) قفل کند.
شامل ابزار هاي جانبي حالت مخفي، زير نظر گرفتن حرکت هکر ها، چند تکه کردن فايل ها، پاک کردن اعمال انجام شده (رد پاي به جا مانده)، اعمال کد گذاري شده مخفي و انجام اتوماتيک قفل، خاموش کردن کامپيوتر و قفل کامپيوتر مي باشد.
Folder Lock قابل اجرا بر روي ويندوز هاي 2003/XP/2000/NT/Me/98 و تمام فرمت هاي ديسک مانند FAT16, FAT32, NTFS مي باشد.

دانلود نرم افزار رایگان www.freedownload.ir - Folder Lock v5.8.0 - نرم افزار قفل گذاري بر روی فايل ها و پوشه ها



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 836
|
امتیاز مطلب : 94
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

ID USB Lock Key  امنیتی می باشد که کامپیوتر شما را در برابر کاربران دیگر حفظ می کند و تا زمانی که شما کلید را در usb قرار نداده اید صفحه نمایش را با نمایش تصویری قفل می کند حتی بعد از ری استارت سخت افزاری نیز از کامپیوتر شما محافظت می کند.شما می توانید یک حافظه فلش را به کامپیوتر وصل کنید و کلید را بسازید. کلید بسیار کم حجم است و می تواند در کنار دیگر فایل های شما بر روی حافظه فلش  قرار گیرد.

 

ID USB Lock Key v1.2 - قفل کردن از طریق یو اس بی - www.fdl.ir

 

ساخت کلید محافظ با هر حافظه ای از طریق USB

قفل کردن کامپیوتر به آسانی با فشاردن کلید ترکیبی CTR+ALT+L

نمایش صفحه باز دارنده بعد از قفل کامپیوتر

دسترسی ندادن به کاربرانی که کلید را ندارند

حفظ موقعیت قفل حتی بعد از ری استارت

براي كار با اين نرم افزار ابتدا آن را اجرا كرده و USB درايو خود را به دستگاه متصل نموده دستگاه درايو را تشخيص ميدهد.پس از انتخاب درايور USB بر روي دكمه generate Key كليك نماييد.سپس USB را از سيستم جدا نموده با زدن كليدهاي CTRL + ALT + L سيستم را قفل نماييد.سيستم شما به هيچ وجه براي ديگران قابل دسترس نخواهد بود تا زماني كه USB را به سيستم وصل نماييد و از كيبرد يا موس استفاده نماييد.

دانلود نرم افزار (حجم فايل : 2.38 مگابايت)

رمز عبور : www.fdl.ir

منبع



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

نرم افزار file lock يكي از ساده ترين نرم افزارهاي حال حاضر است كه با آن ميتوان يك فايل ، يك پوشه و حتي يك درايو را از دسترس ديگر كاربران در يك سيستم دور نگاه داشت.نرم افزار حاضر محصول شركت نرم افزاري TopLang است و كار با آن بسيار آسان است.بعد از نصب برنامه و اجراي آن يك صفحه بسيار ساده كه داراي 4 منو در بالاي آن است و داراي 4 دكمه در نوار ابزار و 3 دكمه در سمت راست آن.براي قفل كردن يك فايل يا پوشه يا درايو از نوار ابزار بالا بر روي دكمه Lock كليك كنيد و سپس براي قفل كردن فايل بر روي File كليك كنيد و براي قفل كردن پوشه بر روي Folder كليك كنيد و در آخر براي قفل كردن يك درايو بر روي Drive كليك كنيد و فايل يا پوشه و يا درايو مورد نظر خودتون رو انتخاب كنيد.

(www.freedownload.ir)قفل كردن فايلها,درايوها و پوشه ها با File Lock 6.1.3

حالا 2 انتخاب داريد.اگر توجه كرده باشيد 2 جعبه وجود دارد كه بر روي اولي نوشته Lock This Item و Hide This Item. اگر ميخواهيد فقط گزينه مورد نظرات فقل شود بگزاريد تيك اول خورده باشد و اگر مايل هستيد كه گزينه مورد نظر اصلا نمايش داده نشود آن را هم چك كنيد تا به طور كلي از ديد كاربر محفوظ باشد.پس از مخفي كردن و يا قفل كردن چنانچه بخواهيد كه فايل را دوباره به حالت قبل بازگردانيد آن را از ليست صفحه اصلي نرم افزار انتخاب و سپس بر روي Unlock كليك كنيد . سپس بر روي دكمه YES كليك كنيد.البته كار با اين نرم افزار بسيار ساده است پيشنهاد ميكنم آن را دانلود كنيد و نصب كنيد و لذت ببريد.

دانلود(حجم : 971 كيلوبايت)
رمز عبور : www.freedownload.ir
سايت سازنده نرم افزار
منبع


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 770
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد